close
  1. OPTION BULLS BOMBARD COSTCO WHOLESALE CORPORATION (COST) AFTER JUNE SALES~Retail stock Costco Wholesale Corporation (NASDAQ:COST) has gained 4.2% 4.1% at $162.81 $162.48, after the company reported a 3% increase in comparable sales for June, when excluding items. Further down the line, the weekly 7/8 162.50- and 165-strike calls are possibly seeing buy-to-open activity. Said simply, traders are speculating on more gains for COST through tomorrow's close, when the weekly options expire.
  2. 又到美國財報季這次很多人可能會失望~英國公投退歐引起了美元大漲,因此對於今年下半年的盈利可能有阻礙作用。分析師預測利潤將下降5.4%。市場未來數月將出現5-10%的修正,這之後市場逢低買入將幫助股價再度走高。美國經濟表現好於預期、盈利增長正面增長等因素將支撐股價中期看好。
  3. 從來沒有這麼多主權評級被下調更慘的恐怕還在後頭~今年上半年,全球主權降級數量達到歷史同期新高。迄今為止,惠譽下調14個國家的主權信用級別,標普下調了18個國家的主權信用評級,僅次於2011年歐元區危機時期的“巔峰”數據。穆迪下調了24個國家的主權信用評級,遠高出去年同期下調10個國家評級的數據。其中,惠譽和標普均下調了英國主權信用評級,標普還下調了歐盟評級。沙特、巴西等國遭三家評級機構同時下調主權評級。另據CNBC統計,今年上半年,惠譽還下調了22個國家的評級展望至負面,這意味著,這22個國家未來有被實際下調評級的可能性。近期,澳洲、中國、日本均有被評級機構下調評級展望至負面的記錄。

arrow
arrow

    無銀三百 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()